Samodzielna wycena, składanie zamówień oraz weryfikacja ładowanych plików wyłącznie poprzez stronę internetową.
Obsługa Premium to wybór dla Klientów, którzy cenią swój czas, wygodę i spokój.
Standardy obsługi Klienta Premium:
- Założenie konta dla Klienta.
- Wyceny i przyjmowanie zleceń przez telefon, e-mail lub w biurze obsługi.
- Rozpoznanie potrzeb Klienta i zasugerowanie najlepszych znanych rozwiązań
- Doradztwo przy wyborze surowców i sposobu wykonania zlecenia celem spełnienia wymagań Klienta.
- Optymizacja kosztów przy sprecyzowanych potrzebach Klienta.
- Informowanie Klienta o wszelkich zauważonych błędach i nieścisłościach w zleceniu złożonym online
Korzyści z obsługi Premium:
- Obsługa "na miejscu" w biurze obsługi Klienta Drukarni Designer.
- Uniknięcie niepotrzebnych wydatków dzięki praktycznym poradom.
- Uniknięcie błędów wyboru przy zamawianiu, a tym samym źle wykonanych zleceń.
- Większa satysfakcja ze zrealizowanych zleceń dzięki zrealizowaniu założeń.
- Przydzielony opiekun Klienta czuwający nad zamówieniami.
- Wyższy priorytet w kolejności obsługi, szybka reakcja na zapytania bez względu na obciążenie biura obsługi Klienta.
- Wsparcie techniczne na każdym etapie zamówienia.
- Komfort i poczucie bezpieczeństwa.
Samoobsługa internetowa
Samodzielnie wykonujesz następujące czynności tylko online
- zakładasz konto
- wyceniasz zlecenie
- podejmujesz wybory
- składasz zamówienie
Wady rozwiązania
- Jeżeli nie posiadasz wystarczającej wiedzy technicznej - podejmujesz ryzyko, wyboru nieodpowiednich parametrów.
- Składasz zamówienia tylko online - składanie zleceń osobiście w biurze obsługi klienta Designer - niedostępne